Hvor tit skal der støvsuges i et almindeligt brugt hjem?

Jeg fornemmer - her - at det sker for sjældent. Nu er det mig der går hjemme og plejer mine interesser og konen, der er skafferen. Men det er nok rigtigt.

Det skal så siges vi har disse ihærdige invasive snerler, der dukker op forskellige steder i huset. Måske bekymrende, men nu får de lidt round up, så ser vi.

Og det er IKKE arrangeret.

mvh

varmetossen

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
I har planter der dukker op forskellige steder indendørs?
How...?

Mvh. Christian M

Hej.

Jo, de dukker op i de mindste sprækker 4 - 5 m fra ydervægge. Det er en gammel bindingsværksgård der er sat i stand sidst i 90'erne, og dermed fint isoleret, nye døre og vinduer osv. men snerlerne er der.

mvh

varmetossen

Det er ikke til at svare på, det er nok heller ikke ventet. Der er en talemåde til børnene, hvis de ikke får vasket ørerne, så kan der komme til at gro radisser ud af dem.

Men pensle dem med lidt "vitaminer" så får de det dårlig.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)

Hej ev

Det er konen, der går og skæver under sofabordet/sofaen/gangen/badet der er belastende. Ikke planterne, som jeg ser som et lidt muntert indslag.

Som i vores gamle bindingsværkshus med et lægteskelet indvendig på en klinet væg og beklædt med cellotex, hvor det lykkedes en humlebi at stifte bo, så når man sad i sofaen og kom til støde til væggen med albuen sagde den bzzzzzzzz.

Men de var ganske harmløse og fik lov til at leve deres liv ud.

mvh

varmetossen

Det kan nok ikke siges at være normalt, at bruge indendørs. Man skal ikke bruge sprøjten, så der er aerosoltåger i luften . Men jeg mener ikke det skader på nogen måde at pensle bladene. (ja undtagen planten naturligvis) Men nu ser det ikke ud til at Klaus alligevel vil af med dem.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis