Mangler inspiration til oprydning af routere på gulv/væg

Hep.

På det vedhæftede billede har jeg to routere+en bridge til Sonos, det roder af h.... til 

Jeg mangler lidt inspiration til hvordan jeg får det pænt opryddet, istedet for at det som nu ligger i en rodebunke på gulvet. Printeren til venstre i billedet kan ignoreres, da den ryger væk om lidt.

Hvad har I gjort? Upload gerne billeder

/Jacob

 

Hep. På det vedhæftede billede har jeg to... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Lars C på 13-05-2015 09:37

Måtte du selv betalr for at få skudt kablet ind et andet sted?

 

Yderboksen sidder tæt på skel, men du kan jo få det trukket op til 20 m indvendigt, sålænge du har klargjort en "føringsvej", dvs. trukket et elektrikerrør som fiberen kan løbe i. Jeg havde behov for at det blev trukket 30 m, hvilket jeg meddelte Waoo inden de ankom, og det var intet problem, det blev lavet uden beregning. Om det er 20 eller 100 m er ligemeget, for teknikeren har alligevel fiberen med i en kasse, hvor der er 500 m på rullen - så det er et spørgsmål om hvor meget han skal skyde ind i dit udlagte rør, inden han klipper....

 

Skrevet af Lars C på 13-05-2015 09:37

Måtte du selv betalr for at få skudt kablet ind et andet sted?

 

nej, jeg betalte ingenting. Men det skal ikke skydes igen, når det er skudt hen til huset. Kablet blev blot forlænget ude på muren de 3 meter der var hen til rummet i kælderen.

 

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis