Kompressor til Airbrush

Søger lidt gode råd. Jeg vil bygge en luftkompressor til Airbrush! Jhar en kompressor fra et køleskab som jeg vil bruge.da den er støgsvag! Jeg skal bruge den til når jeg laver malerier som vist på billed, jeg bruger lige pt spraydåser hvilket er rimelig dyrt

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
ja det er vildt dyrt med luft på dåse.
Selv har jeg forsøgt med køleskabsmodellen, men syntes ikke den var ret stabil Mht. trykket og luftmængde.
Da min kammerat også ville i gang med airbrush, kiggede jeg lidt rundt på den engelske ebay og fandt en airbrush kompressor med tank. ganske billigt, så det var nok det jeg ville anbefale :-)

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.

Velkommen på LDS
Du kan ikke bruge køleskabskompressor alene. Det kræver sammenbygning med beholder, pressostat, sikkerhedsventil og på udgangen en trygregulator.
Så måske er den vej for meget Georg gearløs, ( jeg har smugkigget på din profil)

Jeg ser at airbrush kompressorer koster omkring eller under 1 kg kr. så det kan sikkert slet ikke betale at "makke med" noget hjemmegjort.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også