Perfekte stykke værktøj

Bliver da en ret spændende fremtid vi går i møde hvis værktøjsproducenterne begynder og tænke i disse baner.

https://m.youtube.com/watch?v=GFnYRUyBQg4

Husk og se videoen til ende...
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Lidt dingelvorn - og kunne nok være gavnligt, med 2 batterier.. Men til at lave nogle få hobbyting, er den da genial :-) (alt efter prisen self.)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Som sagt skrev jeg også kun det kan blive en spændende fremtid hvis værktøj begynder og blive i denne retning. At der kun er et batteri var også mit største problem med denne ene. Men er da super smart du begynder og bruge kassen til andet end blot transport.
Mon ikke man bare kan tilkøbe extra batterier?

Jeg har personligt et lidt anstrengt forhold til multifunktionsværktøj, men det er da fint at det laves hvis man har lyst til det.

Bla. har jeg et fræsebord til overfræseren, her endte det med overfræseren er fastmonteret, og der blev købt en extra overfræser.
Enig Jens.

Ting der er bygget til en specifik ting er som regel bedre til denne ene ting end et stykke multiværktøj.
Men har du aldrig skullet ud og udfolde nogle gds timer ved ven eller familie medlem hvor traileren må medbringes for og have plads til værktøjet?
Annonce
Jeg har store nok problemer med at finde ud af hvordan min skruemaskine skal vende i den medfølgende plastickasse. Utrolig så mange måder, man kan dreje den på, uden at den passer i.

Tør ikke tænke på, hvor mange timer, man skal bruge på at få alle dele placeret i denne kasse. Ser let ud på videoen, men i praksis?

Ha ha, jeg savner en støvsuger i det setup...

Hvad sker der når han har savet en hel dag, og skal lægge værktøjet ned i en den bunke savsmuld 

Selvfølgelig er kombiværktøj smart (det med det samme batteri til alt maskinerne), men det smarte går af hvis man hele tiden skal skille det hele ad, for at bruge en anden maskine 


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Hej Pink Henrik.

Havde faktisk samme bekymring. Indtil jeg så videoen ordentligt igennem.
For kassen er jo ikke en lukket enhed hvor der ligger sig en masse savsmuld nede i. Hele bunden er som du kan se væk. Og der er kun en lille kant rundt i bunden. Dvs savsmuldet vil ligge på det bord du sætter kassen på.
En anden ting er at der er støvudtag på rundsaven. Burde ikke kræve meget snilde og få boret et hul i et bord til en støvsugerslange kunne komme op i bunden af kassen og derved fjerne støv fra rundsaven.
så vidt jeg lige kunne se, var der tilmed lavet hul til støvsugeren :-)
Ganske fikst lavet, men som flere skriver, så er præcision nok ikke lige det der er mest af :-)

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Det ville være fedt, hvis der var indbygget en eller anden form for transformer, så man kunne sætte den til el-nettet.
Jeg tror at batteriet ville løbe tør for strøm alt for hurtigt.
Ideen med at have det hele i én kasse bifalder jeg, men jeg savner et understel, men det kan vi GDS sagtens selv lave.
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis