Hjælp opvaskemaskine

min opvaskemaskine er begyndt og larme helt vildt på forskellige tidspunkter af programmet, jeg har set om jeg kunne finde en ligende tråd herinde. den brumer helt vildt højt, jeg har haft afmonteret siderne for at se på det. jeg satte maskinen igang og lod mærke til at den kun fyldte vandet halvt op i revsoiret er ikke sikker på om den kun skal fylde det halvt eller helt op. derudover synes jeg den ser meget beskidt ud, men er i tvivl om hvordan man kan rense. til sidst fandt jeg ud af lyden kom fra den anden side. jeg ved ikke hvad der siger denne lyd, men har taget et par billeder. håber i kan hjælpe

Højre side, jer kommer larmen fra. det er den runde ting som ligge under opvaskeren der larmer, der kommer ikke hvand i den store plastik beholder, ved igen ikke om det er meningen
højre side igen, her kan man tydligere se den plastik ting der ikke kommer vand ind i
venstre side snavset
venstre side i bundet, snavset
venstre side


mvh.

Alexander

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

jeg har prøvet og se nogen af trådene her inde, men er ikke helt sikker på hvad der er galt eller hvordan man skiller den ad. håber i har lyst til at hjælpe

Hej jeg har fundet ud af hvad der larmer. jeg håber i kan hjælpe mig med hvordan det evt. kan laves og hvorfor den larmer. jeg har taget et billede af det komponent der larmer, når jeg så presser på det larmer det mindre, det arbejder stadig, men larmer betydeligt mindre. jeg har spændt skruerne lidt hårde og det har hjulpet lidt, men det larmer stadig en hel del og tør ikke og spænde skruerne mere.

http://i62.tinypic.com/2dt2mf.jpg


Image and video hosting by TinyPic

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis