højtryksrenser

kan det betale sig at montere nyt start/stopventil i en 5 år gammel nilfisk c 125

højtryksrenser.  pris 242 kr hvis jeg selv montere det.  når man kan købe en ny maskine lige nu til 799 kr.   maskinen er brugt en del og er sikkert lidt slidt andre steder.

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er jo altid en vurdering, som du selv er inde på, kan der jo være andre ting der er slidte.

Alternativt kan du jo de aktivere start stop, så den køre hele tiden,, og lade den holde så længe den kan.

maskinen  begyndte med at starte og stoppe hele tiden  resultatet var at der var varierende
 tryk på strålen. lidt senere stoppede den helt og der kom kun en svag vandstråle ud. motoren vil kun køre hvis den ikke får vand d.v.s. slukket for vandhanen. det prøvede jeg lige et par gange, men så snart jeg tænder for vandhanen stopper motoren.

Kan du ikke bare bypasse start stop funktionen, jeg har en gerni hobby renser den køre konstant når man tænder for strømmen.

det vil sige du går uden om start knappen men hvor længe kan motoren holde til det.

det har overhovedet ikke noget med denne indlæg og gør, kan I fortælle mig hvordan laver jeg et nyt indlæg på siden ????? Mvh Arne
Annonce
Skrevet af zakow på 03-05-2015 21:37

det vil sige du går uden om start knappen men hvor længe kan motoren holde til det.

 

 

Som nævnt er min gamle Gerni lavet på den måde..

Men er alternativet at kassere renseren, sker der jo ikke noget ved at lave den om, og kan den så køre nogle år mere er det vel ok..

 

ja tak for ideen , jeg tror det er det jeg vil gøre.

til arne elite

tryk på forum foroven , den side du kommer ind på vælger du hvad forum det drejer sig om, tryk på en af mulighederne.        derefter på start tråd  i den grønne felt til venstre  øverst på den side der kom frem.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis