Omlægning af fliser?

I et utidigt anfald af energi befriede jeg dele af min flisegang for jord og planter (den er sidst set for 7-8 år siden, da vi fik installeret minirens. Og nu husker jeg hvorfor, den er groet til: Den er kørt vimmerskæv af de store maskiner.

Så den skal omlægges...

Jeg er ikke vild med den slags projekter, da det er hårdt for kroppen- og der skal måles op og den slags.

Men hvis vi køber stabilgrus og ukrudtsdug- findes der så en idiotsikker guide et sted?

Nu har vi lige fået nyt fyr og fået muret skorsten op plus det løse- så der er ikke råd til en anlægsgartner- der kan lægge flisegange. Desværre!

Mvh
Pinny
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg ved ikke om der er en guide et sted der liiiiiige passer dig. Men hvis du hiver fliserne op, fjerner kanten af jord, retter sandet af der ligger der i forvejen og eventuelt føjer lidt ekstra til hvis fliserne skal hæves, bør de igen komme til at ligge ordenteligt. En udemærket viberator er en kvindefod iført træsko, trippende frem og tilbage over området. Ukrutsdugen kan du så gemme til noget andet og mere fornuftigt. 

Det kan vist ikke blive mere enkelt og billigere. Pøj pøj med omlægningen. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Tak for svar.
Se skal desværre "gå lidt op ad bakke"- ned mod vejen. Så det er ikke bare lige ud af landevejen. Desværre!

Mvh
Pinny
Skrevet af Pinny på 02-05-2015 18:00
Tak for svar.
Se skal desværre "gå lidt op ad bakke"- ned mod vejen. Så det er ikke bare lige ud af landevejen. Desværre!

Hvad forskel skulle det gøre ???

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Hvis jeg skulle gå hen og få "et utidigt anfald af energi" plejer jeg at lægge mig på sofaen til det går over.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis