Havefræser Texas Lilli 532TG - for/imod

Jeg er tæt på, at opgive kampen mod min gamle fræser og kigger lidt på denne prisbillige fra Harald Nyborg. 
Jeg har en køkkenhave på 3 x 100 m3. (en ligger brak, 1 med grøntsager og en med blomster) med rimelig løs jord.

Hvad siger I erfarne? Jeg ved, at der er en 3 år gammel tråd, Men måske er der nye input? 

 

http://www.harald-nyborg.dk/p2936/f...32tg-179cc

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ved ikke med de nye fræsere fra Texas. Min gamle Texas td5br som jeg har arvet af min farmor, er fra 1989 kører stadigvæk upåklageligt og den er aldrig blevet serviceret. Jeg ville måske kigge efter en ældre brugt texas på dba og se hvad man kunne finde.
Jeg ved ikke om der er hold i det, men jeg har hørt at de nye texas slet ikke kan måle sig med den ældre modeller
Hej Lars.
Jeg takker for indsparket. Jeg havde opgivet, at finde en gammel brugt, for hvadfor en model, hvordan har den været behandlet og serviceret. Jeg har simplethen ikke nok indsigt i den slags.
Jeg havde i 2008/9 købt en rød texas 500 b med en powerline 275 motor på. Og har slåsset med den hver eneste gang den skulle startes. Og remtræk gik på noget, så den var tit svær, at få til at bevæge sig.
Så nu har jeg købt en Lilli 352 fra Harald N. Hvor jeg kan komme til at lukke og åbne for benzinen og give choker uden, at skulle bruge værktøj. Bla. kunne jeg ikke få den gamle til at stoppe uden at fjerne tændhætten.
Derudover har jeg opdaget, at Lillién har lavere tyngdepunkt.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis