Tråden er låst

Nikon D80

Skulle nogle af de ærede medlemmer af dette forum mon have en DANSK instruktion til ovennævnte kamera ., NIKON D80........ evt en digital udgave ......... er kun ejer ef en engelsksproget pc udgave ...  vil jeg blive enddog meget glad .............

med fotohilsen g.lykke.............

 

 


....god arbejdslyst..

....... g.lykke...........
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Tja har ikke en, men google fandt lynhurtigt ud af at Nikon har dem på så mange sprog at der tilsyneladende også kan blive en på Dansk. 

http://www.brugsanvisning-pdf.dk/ha...11529.html


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

ja nu er der bare lige det at det link ikke virker ........... siden kan ikke findes ..........

der er kun link på forsiden , og ikke andet ........

men tak for svaret alligevel.................


....god arbejdslyst..

....... g.lykke...........

Nå, prøvede naturligvis ikke og hente den da jeg ikke har kameraet. Men et kig videre ned af googles liste viser en adresse der er helt vild med og downloade så prøv den i stedet.

EDIT:  UPS den sletter jeg igen. Det er et af de steder man skal betale for stjålen gods via et link der ser ok ud.

Så er der vist ikke andet end og skrive direkte til nikon og bede om en. 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Hej g.lykke

Nikons hjemmeside har den:
http://downloadcenter.nikonimglib.com/da/products/8/D80.html
Prøv om ikke det hjælper?

mvh Mogens

tak for tippet Mogens ............
kan godt finde instruktionsbogen på dansk , men kan ikke downloade den , kun læse den nettet ,............
men finder nok en løsning en dag ................
der er en fejl men hvor ???????????...........

....god arbejdslyst..

....... g.lykke...........
Hvis du klikker på "Download" knappen i højre side, så downloaded du PDF-filer til din computer.
Det virker ihvertfald her hos mig, og det er testet på både pc og tablet.
Mvh Mogens
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis