Hej alle
Jeg er ikke sikker på om man må annoncere efter arbejdskraft men det håber jeg
Jeg er desværre ved og køre fast i mit renoveringsprojekt og vil høre om der skulle være nogle venlig mennesker der imod uganga dollers vil hjælpe
Jeg har en motorbåd fra søværnet kaldet en 9 meter, hvor jeg har brug for hjælp til at få lavet dette
- lagt ny udstødningsslange
- lagt ny brandstof system, bl.a. lagt slange samt fastgøring ag ny brandstoftank
- lagt nyt El system
Samt mere
Kontakt mig gerne for mere information
Mvh
Jens