Hjælp til renovering af glasfiberbåd

Hej alle

Jeg er ikke sikker på om man må annoncere efter arbejdskraft men det håber jeg

Jeg er desværre ved og køre fast i mit renoveringsprojekt og vil høre om der skulle være nogle venlig mennesker der imod uganga dollers vil hjælpe

Jeg har en motorbåd fra søværnet kaldet en 9 meter, hvor jeg har brug for hjælp til at få lavet dette

  1. lagt ny udstødningsslange
  2. lagt ny brandstof system, bl.a. lagt slange samt fastgøring ag ny brandstoftank
  3. lagt nyt El system

Samt mere

Kontakt mig gerne for mere information

 

Mvh

Jens 

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er ellers nogle fine både, har sejlet meget i dem da jeg var ved fiskeri kontrol for 10 år siden.

Har desvære ikke tid til at lave dit projekt, har selv et støre båd projekter selv. Men kan godt vejlede dig om nogle af emnerne. Har selv lige skiftet el i min båd, det er ikke så svært men tager lang tid. Se eventuelt http://www.baadteknik.dk
ellers er der flere tråde på dette forum om emnet.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis