Gardena 46 v plæneklipper klamp 306 19-04-2015 19:39 Hej Jeg har en Gardena 46 v, som er begyndt på at gå meget ujævnt i motoren. Jeg har ikke den store viden om det, så det vil være godt med nogle forslag til løsningen på problemet. mvh Klamp Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv. 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Nitter 5936 7700 19-04-2015 20:30 Formoder det er en B&S kværn der sidder på skjoldet. Fjern græsresterne omkring karburator og forbindelsen ind til krumtaphuset gennem en trækfjeder og hen til armen ved gaskablet gennem et par fjedre. Pas på hvis du hiver fjedrene længere vil den også gå ujævnt så pas på !!!. Påsprøjt DW40 på alt der kan bevæge sig og motioner delene efter et stykke tid. Slut af med og smøre samme dele/aksler med en god tynd olie. Lykkes det dig ikke og få den til at gå ordentelig vil en grundig rensning af karburator og udskiftning af luftfilter, hvis det er beskidt (bare lidt lidt sort) være oplagt. Nyt tændrør måske, når den lysskye alligevel er fremme ??? Hjælper det ikke vil en udskiftning af alle tre fjedre være den oplagt mulighed til sidst. Jeg kan finde den tekniske manual på motoren hvis det går helt falt for dig. God fejlfinding. Mvh. Leif. Onliner: "Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
klamp Trådstarter 306 18-07-2015 13:18 Hej Nitter Tak for input, nu kører den fint igen. klamp Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Nitter 5936 7700 19-07-2015 15:11 Skrevet af klamp på 18-07-2015 13:18 Hej Nitter Tak for input, nu kører den fint igen. klamp Glæder mig. Hvad var fejlen ? Mvh. Leif. Onliner: "Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.