Spørgeskema vedrørende urban gardening

Hej

Vi er nogle studerende på Aarhus Universitet som er i gang med et 7-ugers projekt, der omhandler urban gardening.

Vi har derfor lavet et spørgeskema som handler om interessen ved urban gardening for at få en bedre forståelse inden for området. Vi ville derfor sætte meget pris på hvis der var nogle herinde som kunne svare på spørgeskemaet og hjælpe os med vores projekt.

http://goo.gl/forms/nnIuWqpIr0

Mvh. Studerende fra Aarhus Universitet

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej.

Måske en ide med en oversættelse til et forståeligt dansk til en start.

Og har I læst noget som helst herinde, vil I fornemme en vis træghed overfor spørgerrier.

mvh

varmetossen

Jeg har lidt på fornemmelsen at den slags "undersøgelser" bare er en ny form for reklame 

men jeg deltager gerne, og LYVER så det vandet driver, og gentager gerne det hele en bunke gange, så "undersøgelsen" er ikke til at stole på  

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Jeg vil se ALLE spørgsmål INDEN jeg eventuelt vælger at svare- derudover vil jeg vide HVEM der spørger
Sure gamle Michael

I min optik, er "Urban Gardening", blot et fint ord, for at man gerne vil fremstå som et ufatteligt miljøbevidst, og økologisk menneske..
OG bryste sig hermed..
Fakta er, at man får alt nedfald af bil-os og anden forurening (fordi dyrkningsformen kun kan praktiseres i byen) - men selv mener, at det er klasser bedre, end alm. grøntsagsvarer, der er dyrket med kunstgødning og evt. moderat brug af pesticider..
Men - fred være med det - jeg er glad for, at så mange mennesker føler sig så godt tilrette i byen - så vi andre har fred på landet ;-)

og jeg har det som "sure gamle Michael" - jeg vil gerne vide mere om spørgekredsen, inden jeg gidet at svare seriøst..
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Skrevet af GardenGirl på 16-04-2015 19:18

Men - fred være med det - jeg er glad for, at så mange mennesker føler sig så godt tilrette i byen - så vi andre har fred på landet ;-)

Sande ord.  

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis