Tråden er låst

Gruppekøb / måneds LDS tilbud

Hej LDSér

Vi har lavet en aftale med Allan om at annoncere på LDS via Jeres månedstilbud.

Primær pga. vi for ganske kort tid siden har lanceret et reservedelskatalog med over 4.2 mill enheder til bla. Husholdning, mobil og radio TV.

Derfor har vi i april måned valgt at sætte fokus på denne kategori ved at give 15% i rabat på de reservedele og tilbehør som han findes i dette katalog. Se det aktuelle tilbud og detaljer her

Dog er dette tilbud nok kun interessant for jer der er så uheldige at i har noget der er gået i stykker i April måned. Derfor kunne jeg godt tænke mig at få lidt feedback fra jer, enten i denne tråd eller på min email [email protected] om hvad I syntes der kunne være interessant.

Jeg kan bla. se at I søger en smartlås til et gruppekøb, kunne det være noget ala denne? Jacob Jensen Smartlås Og hvordan plejer jeres gruppekøb at fungere? Jo flere "salg" vi kan give vores grossist, jo bedre priser ville vi nok kunne forhandle os til.

Ellers er jeg også meget åben over for speciale kampagner på andre typer produkter, også produkter der ikke "lugter" af gør-det-selv produkter , hvor det ikke decideret er et gruppekøb men blot et medlemstilbud som man kan vælge at slå til på eller lade være. Vi har langt fra ALT, men vi forhandler rigtig mange forskellige produkter som i kan se i vores webshop

Beklager på forhånd hvis der er nogle som der dette indlæg som spam, eller unødig reklame. Jeg ønsker blot at målrette den aktivitet vi har aftalt med Allan bedst muligt, så I/vi får mest ud af det, og forhåbentlig få lavet en længere sponsoraftale med jeres fantastiske forum . Hvis det giver mening for jer og os!


over 4.000.000 reservedele søg blot efter model nr: http://www.skiftselv.dk/reservedele/
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis