Gummi lister til garage

Hej Alle

Jeg har købt ny bil og bare lige for en sikkerheds skyld ville jeg gerne sætte nogen gummilister op på væggen i min garage, så ungerne ikke smadrer døren op i væggen.

Men...

...Jeg kan ikke finde ud af hvor jeg skal købe sådan nogle lister henne.

Nogen ideer?

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Du skal nok kigge på steder hvor man sælger tilbehør til skibe, men vær parat til og høre en pris på + kr. 100 pr meter. Spørg om fenderlister. Google kan naturligvis også finde nogle steder for dig. 

Måske et LDS projekt med et brædt hængt op på vægen med et påsømmet cykeldæk fyldt med en skumgummi rørskåle kunne gøre det i stedet  ???  

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Ellers køb en gummislange, bor et hul yderst, og så i med nogle skruer, så er de godt gemt.

Du kunne jo også bruge nogle skum isoleringsskåle, sat på en liste, og skruet fast.

De findes i 2 meters længde, og er en del billigere en gummislange...
http://www.vvs-eksperten.dk/varme/roerisolering/tubolit

Okay...

Jeg troede faktisk det var en meget normal ting at gøre. Altså gummilister i garagen.
Men det virker ikke helt sådan

Mange tak for ideerne, det med gummislangen eller rør-isolering virker som en god ide. Det vil jeg gøre.

Normal ! lykken er at vide hvad der er normal, og vide at det " normale " har vide rammer.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis