Nogen som har referancer til et beton firma ?

Skal støbe 67 kvm gulv her på næste fredag og er ved og finde priser...

Jeg skal ca bruge 6,5 kb vibrationsfri beton og det skal være i den tynde ende af skalaen, så det flyder ud i alle hjørner og kanter

Det skal også pumpes ind, så man kan gå med slangen rundt i div rum...

og det er nær Roskilde at jeg har hus


 Kan godt lide hvis tingene går op i en højere enhed !
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg mener at en pumpe kun kan komme langt oppe fra. altså egner det sig ikke til et hus der allerede har tag på. Desuden koster det ret meget ekstra at få leveret med pumpe. Og hvis du ikke har meget arbejdskraft til rådighed, så er 6,5 m3 beton rigtig meget til en eftermiddags arbejde. Husk det er næsten 12 tons. Og dagen efter er det for sent at flytte det.

Beton bilen har næsten altid et bånd på der kan skydes ret langt ud. Men kun i en lige linie, så det kan ramme ind ad et vindue eller en stor dør. Men det kommer ikke rundt i hjørner uden trillebør og SVED PÅ PANDEN. eld og lykke med det


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
min svigerfar fik leveret 4,5 M3 med pumi fra Unicon for noget tid siden, men tror faktisk ikke man må kører rundt med vibrationsfri beton i trillebør da det vist sætter noget kemisk i gang i betonen... Du må ikke hænge mig op på det, men kan huske jeg har læst det herinde for et par år siden...

 Kan godt lide hvis tingene går op i en højere enhed !

OK  du mener flydebeton, når du skriver vibrationsfri. Så er det rigtig, man kan ikke flytte det. Det glider af skovlen, og man blander det væk fra hinanden. Som når man tager suppe, og lader skeen hvile lidt imod kanten af skålen.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis