Bornholm om sommeren - er der plads?

Tænker på sejlerferie til Bornholm i uge 29-31. Er der nogen der har erfaring med gæstepladser? Det er jo langt at sejle, hvis der ikke er nogen pladser.

MVH
Ulf


Det er nemmere at hamre en skrue i, end at skrue et søm i....

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det var nok en ide at kontakte havnefogeden i de forskellige havne.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 

Ja, det anede mig at jeg nok ikke var den eneste der kunne finde på at tage til solskinsøen


Det er nemmere at hamre en skrue i, end at skrue et søm i....

Men lad dog ikke dette holde dig tilbage. Hvis ikke du ligefrem ankommer til feks. til Vang havn i en 60 fods skude, skulle der vel nok kunne findes en plads.
Og er vejret godt, kan der jo cykles rundt, hvilket vi gjorde da vi var derovre.
Vi gik fra Hasle til Rønne, hvor vi lå helt inde ved klubhuset, og her lejede vi cykler, og så gik turen over stok og sten mod Østerlars, og Rytterknægten, og da det er højeste punkt på øen, kunne det jo kun gå nedad, MEN sådan er det bare ikke i det virkelige liv. Der er bakker op, men ikke så mange ned. ;0))
Så det er bare med at komme derudaf.
God vind.
Fra Skipper og mig.

 

Ps. Du ved godt at det er kun mester der må hamre skruerne helt i, svendene må hamre halvt og skrue resten, og lærlingene skal skrue hele vejen. ;0)))

Lige nu er der ganske god plads i havnene - men det er ho slet ikke skoleferie endnu. Og køligt vejr. Jeg har nemlig leget turist og smugkigget. Bare til orientering - jeg vef godt at det ikke er uge 29, spom hsn spørger om. Mvh A.

To ulykker kommer sjældent alene.
Annonce
Undskyld stavefejl mine fingre er for tykke til sådan en telefon, som jeg skriver på nu mvh A

To ulykker kommer sjældent alene.
Tak for meldingen. Jeg håber at isen er smeltet, så jeg kan få båden ud af havnen inden min ferie begynder....

Det er nemmere at hamre en skrue i, end at skrue et søm i....

Fjernet af moderator
(Årsag: Ren reklame )
Skrevet af mads1234 på 30-11-2015 22:53

Hej, 

Jeg skal til at flytte til bornholm, tror i at jeg kan forsætte mit firma derover. Jeg drever virksomheden cl polering

Håber der nogen der vil ha pudset vinduer..

Mvh Mads

 

Hej Mads. Du må ikke reklamere for dit ejet firma her i dette forum.

Under "OM LDS" - "Ordenregler" kan du se retningsreglerne for forumet.

Når det er sagt, så er jeg bornholmer. Der findes 8 poleringsfirmaer på Bornholm.

Hvis du skal kunne konkurrer med disse så skal du gå op i et arbejde af kvalitet, venlighed og selvfølgelig prisen. rygterne flyver hurtigt på hele bornholm og man kan hurtigt blive dømt ude. Det er jo et lukket samfundet men jo du burde have en chance. Firmaerne på Bornholm er gode til at overleve. Og husk Bornholm er meget sæson præget.

Hilsen Martin

 

 


Med venlig hilsen
Martin H.

Bygningskonstruktør / Energikonsulent
Skitsering - Byggeansøgning - Udbud - Tilsyn og byggeledelse.
Projekt,- projektering- og byggeledelse.
Arkitektfirmaet ARKIdesign ApS
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis