tråd til GARDEN GIRL ev elmand 30489 7480 01-04-2015 20:50 Jeg synes det lykkes udmærket for dig selv her på 1 april. hvis det var den du var ude med. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting) 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
GardenGirl 415 01-04-2015 21:39 Det var det jo - lidt sent..og hermed "glædelig 1-April" til alle :-) - jeg elsker 1-April.. den eneste dag på året, hvor min "humor" ikke er "underlig" ;-) Bliv aldrig voksen... kør/ hop i vandpytter , og leg med ord, og hvad kan leges med.. Glæd jer ved de små ting i dag.... i ved ikke hvor langt "jeres lys i kælderen er".. Pas på jer selv og le, af de små jokes.. Og - Lad os glædes af det liv vi har / har haft sammen med vore kære.. Jeg håber min kære veninde, der fik konstateret kræft for 3 uger siden - at hun klarer den.. derfor var jeg lidt sent på den her.... :-( Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
maskinsnedker 3075 Halvrimmen 9460 Brovst 01-04-2015 22:29 Er det' så ikke rart nok? Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?Med venlig hilsen maskinsnedker. (emeritus)Den korteste vej mellem mennesker er et smil.