Bauknecht Guldsegl WAE 1600 - luge kan ikke åbne

Er der mon nogen der kan fortælle mig hvordan man får lugen op på en Bauknecht vaskemaskine, når den ikke virker som sædvanligt.
Programmerne kører fint. Den tager vand ind, pumper vand ud, filtret er renset og vand der er også tømt ud. Det lille klik der plejer at lyde når maskinen er færdig med et program er pludseligt udeblevet.
Efter at have studeret brugsanvisningen finder jeg ingen beskrivelser af hvordan man kan gå ind og forcere maskinen åben, så jeg håber der er nogen her der kender modellen og ved lige hvad der skal til..... Strømmen har også været slået fra uden resultat.
Mvh Karina
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kender ikke lige den maskine. Men på flere sidder der en snor ved filteret som kan udløse lugen.
Der findes ingen måde at nødåbne en Bauknecht.

Ved en søgning på denne side fandtes der en løsning fra år tilbage. Mit problem er løst:

Indsat fra anden tråd "Erik Andersen"
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også