nassereklamer / hva sker der??

er det bare mig eller er der de sidste døgn dukket utrolig mange nassereklamer op her på siden?? 

både murer og tandlæger gør forsøget... Hmm.. Gid de ville bruge deres viden til at informere og hjælpe os andre ligesom som mange andre fagfolk gør, og så reklamere i deres avatar eller deres signatur.. For mig virker det bare mere troværdigt og vil rent faktisk give mig lyst til at bruge deres hjemmesider fordi de ligepludselig fremstår som reelle personer (Koluda byg eksempelvis)... 

Dog er det det godt man kan anmelde indlæg så Jørgen kan få slettet disse indlæg 

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, det virker lidt som en stime - men jeg tror nu de gør sig selv en bjørnetjeneste.. hvem har lyst til "hjælp" af en "nasser"?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Ja, det er irriterende med alle de reklame-ryttere.

Det hjælper meget, at I bruger anmeld-knappen. Som regel kan vi nå at slette (og evt. kontakte personen) indenfor meget kort tid, når vi får beskeden, så vedkommende bliver stoppet.

Mvh. AllanE

Jeg har skrevet det før, og jeg er ikke bleg for at gå ind på nasserens hjemmeside,og finde en kontakt formular, og så udfylde den med alskens "uskyldige" spørgsmål, efterfulgt af en email adresse der ikke virker...Så kan de sidde og bruge tid på at svare en "fake" bruger, til ingen verdens nytte 

Desuden har jeg lavet et lille word dukument til mig selv, over de firmaer som jeg så ikke vil handle med, af samme grund (dog er der også andre firmaer på min liste, efter egne erfaringer).

Har tit ønsket mig at der kom et "Riebers" for virksomheder, så man som forbruger kunne anmelde og se hvilke firmaer/hjemmesider som er skurke... Men det er åbenbart ikke tilladt at lave  

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis