Anbefaling af programmer mv

Hvilke gratis programmer til flg kan i anbefale.

antivirus pt bruges der awast 

firewall pt bruges der pc tools 

når i instalerer win7 så opretter windows jo som standard en administrator konto, er det sikkert nok og køre kun med denne konto eller skal man oprette en alm bruger konto 

 

programmer der instaleres skal de ligges på fra bruger kontoen eller admin kontoen 

hvilket program kan i anbefale til og spære for alle de lumre internet sider eller kan man ligge en dns spæring i routeren 

 

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

"...er det sikkert nok og køre kun med denne konto eller skal man oprette en alm bruger konto..."

En brugerkonto er altid sikrere end en administrator.

"...eller kan man ligge en dns spæring i routeren..."

Det kan man godt, jeg ved bare ikke hvordan, men du kan nøjes med at skifte DNS i de enkelte computere. Det er ganske enkelt.

Norton ConnectSafe


Mvh Regmos
Pensioneret tømrersvend, med ret til at bære sabel i krigstid.
nu er det en ekstern computer der skal ligges om fra bunden pga der er kommet smuds ind på den så den er kørt helt af sporet.

bruger kontoen skal den oprettes med det samme efter at alle ms opdateringerne er lagt ned, går udfra admin kontoen er transparant med bruger kontoen.

Jeg plejer at opdatere windows, installere sikkerhedsprogram(mer), og dernæst oprette eventuelle brugerkonti.

Der er lidt gode råd HER

"...går udfra admin kontoen er transparant med bruger kontoen..."

Ja, admin kontoen har fuldt herredømme, også over de andre konti.


Mvh Regmos
Pensioneret tømrersvend, med ret til at bære sabel i krigstid.
Ville aldrig anbefale gratis antivirus, ofrer hellere de få hundred kr på et godt program. Jeg bruger Mcafee og er godt tilfreds, det koster omkring 240 om året og er endda med flere licenser, så du kan splitte regningen med andre.

-------------------------------------------------------------------------------------------------
I kan læse mere om mig her.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis