Et godt LDS :)

Vil man styrke sit LDS gen og more sig lidt over folk, der bestiller en håndværker eller sin gamle far selv til bagateller som at slå et søm i væggen eller skrue filteret i vandhanen ud til afkalkning, så er det DR1 i aften kl 2155.

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er det programmet "penge"?

Mvh. Christian M
 

Skrevet af Lars ON på 25-03-2015 20:34

Vil man styrke sit LDS gen og more sig lidt over folk, der bestiller en håndværker eller sin gamle far selv til bagateller som at slå et søm i væggen eller skrue filteret i vandhanen ud til afkalkning, så er det DR1 i aften kl 2155.

Det er ikke særlig pænt at more sig over folk, som ikke lige kan alt selv!

 

 

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Skrevet af <a href='http://www.lav-det-selv.dk/Medlemmer/Profil/userid/16357' class='af-profile-link'>Barrus</a> på 25-03-2015 21:34


<p>Det er ikke særlig pænt at more sig over folk, som ikke lige kan alt selv!</p>

<p> </p>

<p> </p>


Sorry - men de personer som vælger at melde sig til sådanne programmer, er lidt selv ude om det. Hvis de ikke kan tåle at folk more sig over det, så skal de lade være med at gå i tv med deres manglende håndværk.

Mvh. Christian M
 

Ja har det ingen underholdningsværdi, kommer det ikke på tv..

ja.en fin program. om at se hvor mange penge kan spare hvis man kan renovere toilettet. hvis man lige ved hvordan man skal gribe and.!j

 ja. man kan hurtigt blive en bekostelig affære med at få en håndværker til at skifte filteret på vandhanden. på håndvasken.!

Annonce

Jeg må indrømme at jeg alrig ser de programmer med folk der udstiller hvor elendige de er til...øøøh ingenting.

Hvorfor skal man sidde og se på fjolser der ikke kan danse, synge, lave mad, indrette huse, eller hvad de måtte finde på, når der nu findes folk som er rigtigt gode til det ?

Det er som om alle gerne vil se andre dumme sig. Hmmm tænk hvis det bredte sig til sporten...


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Skrevet af PinkHenrik på 26-03-2015 13:48

Jeg må indrømme at jeg alrig ser de programmer med folk der udstiller hvor elendige de er til...øøøh ingenting.

Hvorfor skal man sidde og se på fjolser der ikke kan danse, synge, lave mad, indrette huse, eller hvad de måtte finde på, når der nu findes folk som er rigtigt gode til det ?

Det er som om alle gerne vil se andre dumme sig. Hmmm tænk hvis det bredte sig til sporten...

Jeg har lige set programmet, og som sædvanligt i dette og lignende programmer hopper man over, hvor gærdet er lavest. Det skal forstås på den måde, at der ikke vises nogen af de problemer, man kan komme ud for, og som de professionelle har løsningen på. Der vises kun hvordan man let og elegant tjener 185 kroner i timen ved gør det selvarbejde, når der vel at mærke ingen forhindringer er. Jeg synes ikke der blev hængt nogen ud eller gjort til grin, men det var ren underholdning, som viste en succeshistorie.

 

 


fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis