Akut gulvhjælp

Hej med jer. Jeg er kommet i den situation at jeg har fået lavet noget arbejde af en håndværker som jeg tror har lavet noget juks. Vi har fået ham til at sætte kækken op og forberede gulvet til at vi selv kan lægge linoliumsfliser. Han har så smidt selvnivelerende cement på oven på et trægulv i en lejlighed. Og sat køkkenet op. Nu er cementen revnet fordi underlaget ikke er stabilt. Det kan vi formentlig ikke lægge linoliumsfliser på da det ikke er helt jævnt. Hvad kan jeg gøre ved det som ikke kræver at jeg fjerner et køkken og 200 kg cement fra gulvet? Firmaet der har lavet det er naturligvis forsvundet som dug fra solen. Og vi skal flytte ind om en uge. Jeg har overvejet at smide fliseklæber på og så fæstne noget tyk plastik oven på og så smide klik gulvet oven på det. Er det noget man kan gøre?

Håber på hurtig hjælp ☺

Mvh Jacob
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skal måske nævne at der også skal være en vaskemaskine i køkkenet, så der vil være en deæ rystelser.
Det er egentlig ret normalt at rette gulvet op med spartel inden linoleum, men han kan jo have brugt noget forkert og udført et dårligt arbejde 😞
En revne sker der nok ikke det store ved, men der skal ikke være buler osv

Murermester Michael Flyger Jørgensen

23804516

Okay. Så er jeg mere fortrøstningsfuld. Synes stadigvæk det er mærkeligt at det revner. Men er kun 1mm det jar skudt sig. Håber ikke det betyder mine linoliumsfliser revner om et par uger. Men så tror jeg bare jeg smider noget gulvpap på og klikker et gulv på
😊
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også