Søgefunktionen

Jeg er ikke helt med på hvordan søgefunktionen fungerer, og om man selv kan indsætte søgekriterier.

Som jeg ser virker søgeresultaterne til at være tilfældigt ordnet.  Jeg kunne godt tænke mig, at man havde mulighed for at vælge at de bliver rangeret/filtreret efter eksempelvis dato for oprettelse, seneste tilføjede indlæg, forfatter, flest likes (hvis den funktion stadig er aktiv)

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Pt. bruger vi Googles søgefunktion på LDS. Dvs. en version, som kun viser resultater fra LDS og viser dem direkte her på siden.

Jeg er enig i, at det ville være fedt med en søgefunktion der bedre udnytter de data der er på indlæggene, som f.eks. dato, antal indlæg, og "skulderklap".

Derudover skal man selvfølgelig også indsnævre søgningen til bestemte grupper eller personer.

Jeg har prøvet forskellige andre løsninger, men ingen har været gode nok. F.eks. har forummet sin egen søgefunktion, som jeg har fjernet fordi den "ikke er til pænt brug" Den er rodet og giver til tider nogle underlige resultater. Den har dog meget af dét du efterlyser. Prøv evt. at se den her

Det er på eget ansvar og uden garanti for at den virker/bliver ved med at virke

Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis