Plastiktanke.

Er der nogen af jer, som har malet disse tanke???

Synes altid, at malingen er umulig at få af hvis man klatter lidt, men blir det også hængende hvis man gør det med vilje??

Kunne være rart at undgå alge o.a. i tankene.

Sniffer  
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Nu ved jeg ikke om du mener udvendig eller indvendig 

Jeg har på et tidspunkt brugt sort spraymaling på ydersiden af nogle af de der grønne regnvandsbeholdere... det holdt ikke specielt godt. Så prøvede jeg med Pinotex træbeskyttelse (fordi jeg alligevel stod og pladrede et hegn til), og det holdt bedre, men det er ligesom at det "slides" af med tiden. 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...

Ja, jeg har læst en del debatindlæg her og der - svaret er ens, den rigtige maling ellers holder det ikke, men havde nu ikke tænk at give mange hundrede kr. for at få malet en tank.

Tror jeg laver noget inddækning af forskalling og sætter sorte sække på bagsiden. Det kan sikkert blive meget godt, så er det bare toppen jeg skal "finde på".

Mon ikke det kunne virke?

Sniffer  

Hej.

Jeg ville holde både lys og varme fra tanken, altså bygge/stable noget omkring så den ikke får sollys.

Et båddæk får også alger af regnvand og skal skures med saltvand jævnligt.

mvh

varmetossen

De fleste tanke (8) havner på nordsiden af stor garage og plankeværk, så der er altid køligt. Nå ja, der er "skov" så ikke meget sol.
Der vil jeg kunne lave "tag" af noget plade og hængsle på garage og plankeværk, så kan jeg lukke op efter behov, men der bliver nok kun den årlige rengøring for alle tankene bliver koblet og der kommer pumpe i den laveste.

Sniffer  
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på træbeskyttelse med dækkeevne-garanti med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også