Bundmaling sidder løs på køl LejfM 42 6430 18-03-2015 10:27 Hej Jeg opdager lige at bundmalingen på min båd's jernkøl sidder temelig løs, , hvad er jeres erfaring med den skalgs, skal det bare skrabes ( vaskes) af, og primer på og så bundmaling igen ? LejfM 5 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
autoole 932 9220 31-03-2015 19:05 Sandblæs, tørring, primer, og bundmaling på ny, så er den pæn nogle år, ellers skrab af og slib og bundmal, din køl ruster ikke op i din tid, og det er jo kun når den er på land du ser det. ;0)))
Janmvcasanova 33 9690 31-03-2015 19:14 Prøv lige at gi mig et kald på mobilen 52119670 mvh Jan MV Casanova Thisted Jan Pedersen
je__ns 8514 0 31-03-2015 19:21 Hvis din køl er glasfiberbelagt, kan du bare skrabe det løse bundmaling af, er epoxy primeren beskadiget skal den repareres, inden der males med giftmaling.
Janmvcasanova 33 9690 02-04-2015 06:42 Hej igen det er ok ellers sender du bare en mail god påske og god vind Mvh Jan MS Casanova Thisted Jan Pedersen
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 25% rabat på epoxymaling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her