mislykket slibning af trappetrin...hvad gør man?

Hey

Har fået slebet min trappe af en gulvsliper....han har slebet dybe spor ind i vangerne på begge sider af trappetrinen,.... tror han havde meget travlt den dag! Han har nu repareret det ved at fuge slipesporene med noget træfix, der dsv slet ikke matcher vangernes farve og er dårligt lagt på med huller her og der + han har nu slebet i selve vangerne der fremstår i en lysere farve....han foreslår at jeg selv køber et sæt børnetuscher og prøver at male fugen med lysebrunt, så det ikke ses så tydeligt!!! Det dur selvfølgelig ikke!!!! .....og det er en flyttelejlighed, der skal afleveres nyistandsat til en krakilsk udlejer!!!....hvad gør jeg nu, eller hvad gør man sædvanligvis, når en sådan skade er sket??? Det  vil koste ca 25.000 at købe en ny trappe og få den monteret....Har hørt at man kan male vangerne, men hvor meget maler man? indersiden? det hele? og hvad med rækværk...gelænder osv skal det så også slibes ned og males???....det er en ligeløbs trappe i bøg til 1. sal med 12 trin....

Håber nogen kan hjælpe med et svar

 

Dbh

Rige i nød!!!


Rige

Hey Har fået slebet min trappe af en... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Afsluttende bemærkning: Trappens vanger blev malet hvide...det blev flot! Udlejer kunne ikke anfægte dette, da det jo er en nyistandsættelse af trappen og eneste måde at gøre dette håndværksmæssigt korrekt på, hvis vangerne er skadet/slidte

Dbh

Rige

Rige

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også