HJÆÆÆLP Stiga Estate 'virker' ikke

Hej alle

jeg er den lykerlige ejer af en stiga havetraktor som blev købt fra ny sidste år. den kørte hele sidste serson for både venner og bekendte uden problemer.

den har stået i skuret tørt og godt hen over vinteren og den har været startet fra tid til anden bare for at se om den kunne.

men nu er den helt død.

man drejer nøglen og intet sker..... ud over at forlygterne tænder på et punkt midt mellem '0' og 'lys' altså ikke på punktet 'lys' som er meningen og den siger et højt klik et sted. den tørner ikke motoren. kan der være sket noget med nøgletændingen siden sidst den blev startet? jeg har lige købt et nyt batteri idag så det kan ikke være det.

er der nogle der har nogle gode råd til hvad der kan være galt?

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
dårlige forbindelser diveres steder, i alt fald ikke ualmindeligt på havetraktore.

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.

jeg fik læst nogle andre indlæg her på siden og fandt ud af hvordan man hotwire sådan en bandit og den slog igang uden det store besvær. men nøglen skal stå et helt bestemt sted før der er tænding så det er vel tændingskontakten der der dårlig?

det er set ske før ja, heldigt en ny ikke koster det vilde :-)

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Sikkerhedsstoppene kan også være problemet....

Hvis maskinen ikke er ældre burde det vel være sælger der får bragt den til "live" igen. 

Det er vel ikke fordi motoren "bare" mangler strøm. Har du prøvet og lade lidt på batteriet ???  


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis