Suzuki DM50

Hej alle! 

Jeg har for en rum tid siden erhvervet mig en Suzuki DM50 og den har kørt super godt i lang tid, men nu er jeg lbet tør for held. Den tænder og køre 20 meter og går derefter ud. gassen er i bund, men den taber bare pusten og slukker. Nogle ideer? Kan det være en utæt benzintilførsel? 

Mvh
Emil

Intet er så skidt, at det ikke kan repareres
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Nej det tror jeg ikke Emil, snare omvendt hvis karburatoren ellers ikke løber over. Højst sansynligt skyldes det at der ikke kommer nok benzin ned i svømmerhuset, dvs. der ikke er "hul" nok til benzinen kan løbe uhindret fra tanken og ned. Prøv og rens filteret på karburatorens banjobøsning og se om det ikke hjælper. Ellers er det umuligt der sidder et på benzinhanen oppe i tanken som du tjekker ved og lade være med at sætte slangen på karburatoren og åbne for hanen. Der burde kunne løbe mindst en deciliter af tanken i minuttet.

Alternativt kan det også være noget med tændingen, men der bliver tændrøret så vådt af benzin.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Hej Leif! Tusind tak, jeg giver mig i kast med dette og ser hvad der sker. Hvis du kommer på en anden mulighed hvorfor den pludseligt dør så skriver du bare.

mvh

Emil

Intet er så skidt, at det ikke kan repareres
Skrevet af DM50'eren på 10-03-2015 12:21
Hej Leif! Tusind tak, jeg giver mig i kast med dette og ser hvad der sker. Hvis du kommer på en anden mulighed hvorfor den pludseligt dør så skriver du bare.

mvh

Emil

Kommer ikke med flere ide'er, før du har afprøvet de allerede afleverede. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis