Symaskine

Er der mon nogle som kan hjælpe her.

Når jeg sætter symaskine (singer) i kontakten - drønner den den bare der ud af. Tænker om det måske kunne være noget med en sikring (hvis den har sådanne en) - eller måske noget overgang i et - eller andet.......????.

Nogle som har en ide om hvad der kan være galt, og om det evt. er dyrt at få den rep. Det er godt brugt en. hilsen jane07


Hilsen Jane07
Er der mon nogle som kan hjælpe her. Når jeg... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Vi kommer vist ikke meget nærmere før du sætter et billede ind af stik og fodpedal. Gerne hvor man kan se den "sorte ledning"

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

 


Hilsen Jane07
lidt billeder af ledning og af ledningen til foden som er blevet sort

Hilsen Jane07

Hej.

Det er så et støbt stik, og i bedste fald er det kun stikket, der er gået til. Jeg er ved at tro, at den nemmeste løsning er at besøge nogle loppemarkeder. Så må du nok købe hele maskinen.

Jeg kan ikke komme i tanke om en forretning der kan have sådan et ledningssæt. Alle de gamle forretninger/værksteder er desværre væk. Måske nogle ture op og ned ad Københavns små gader på Nørre- og Vesterbro.

Hvis det nu var mig selv, ville jeg klippe stikket af, skille pedalen ad og finde stederne at lodde ledningerne på. Men jeg er så også gammel elektromekaniker.

En skam vi kke har postumre i nærheden af hnanden

mvh


 varmetossen

hej.
ja - det er da ærligt. Men jeg må ud og kigge mig omkring så... Tak for hjælpen. Hilsen jane

Hilsen Jane07
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis