win 8 / outlook

Jeg er desværre en af de, der er ramt af WIN8. Som jeg erindrer konfigurerede jeg en outlook.dk mailadresse i forbindelse med opsætningen. Nu kan jeg ikke finde noget link til programmet, hverken på det rigtige skrivebord, eller det der er indrettet til fedtfingre (herunder App oversigten)

Hvad skal man lede efter/hvor skal man søge for at få forbindelse?

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er du sikker på, at du har Outlook installaret? Det vil jo normalt kræve, at du har en officepakke. Fordi man har lavet en Outlook mailadresse behøver man ikke at have programmet. Outlook mailadresser ligger som udgangspunkt som en webmail og er efterfølger til Hotmail.
Hvis du er ked af brugerfladen i Win 8 skal du bare installere det gratis program Classic Shell. Så får du en brugerflade, der kan efterligne xp, vista og win7. Samtidig har du stadig adgang til den nye win 8 brugerflade. Men du får 2 verdener til samme pris.
Win 8 er faktisk et glimrende program, når bare man får den gamle brugerflade tilbage.

Kurt B. Andersen
Du har ikke Outlook installeret før du installerer en office-pakke.
Siden Vista måtte Microsoft ikke inkludere Outlook(light) i Windows mere.

Så fat i en office pakke.

Tak for hjælp. Har nok fået slettet app'en på et tidspunkt.

Ved at gå ind Store og søge på mail dukkede der en mail app op, som allerede have logon informationerne da jeg installerede den, så jeg er på banen igen.

Men Outlook.dk app'en til win 8 er nu godt nok noget fesen. Bliver aldrig mit førstevalg som mailhåndteringsprogram

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis