Peugeot 406 vil ikke starte

Hej har en Peugeot 406 fra 1998 den vil ikke starte, vi var ude og handle og slukkede motoren da vi kom ud igen og skulle starte bilen var der godt nok strøm på bilen men når vi drejer nøglen for at aktivere startermotoren sker der intet ikke engang et klik kommer der hvad kan der være sket?

 

Hej har en Peugeot 406 fra 1998 den vil ikke... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Vi er stadig tilbage i 1998 og sidst jeg havde sådan en skilt af for en makker var den såmænd helt som i gamle dage.
Men for at det ikke skal blive en diskussion om de fleste mekanikeres metoder, så lad os da bare stoppe her.

Jesper lyder heller ikke som om han vil begynde at måle på det. Hvis han hører et relæ klikke, mon ikke vi så er ude i starteren uanset?


 

Ikke i en 406? Hvis du ikke kan komme til at måle, hvordan vil du så skifte starteren? Kan du så ikke få en til at dreje på nøglen og så lyt efter om den klik lyd kommer nede fra starteren? Hvis den gør må du jo spørge polobjørn hvad du skal gøre, for jeg ved godt hvad jeg ville prøve

Men. Kommer lyden der fra synes jeg du skal skaffe en ny starter. De kan renoveres, men du skal jo også kunne stole på den virker fremover.


 

Hvis kliklyden kommer fra starteren er der jo bare at få en ny, jeg kan sagtens kravle ind under den men det er lidt nemmere med en lift og mere sikkert

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis