Pneumatisk fungertryk til Geberit indbygningscisterne (lav model)

Jeg har en Geberit indbygningscisterne (lav model 82 cm) hvor vi skal støbe en kasse omkring.

Dernæst ønsker vi at sætte et pneumatisk fungertryk i højde side af kassen. Problemet er at kasse tykkelse er 5 cm, og de fleste fingertryk kan kun gabe over 2,5 cm.

Nogen forslag?

 

 

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du kan bore med et kop-bor indefra kan du tage et par cm af muren på den måde? Hvad er "kassen" lavet af siden den skal støbes?
Vi har også overvejet en gipskasse. Men foretrækker en muret kasse.
Ok. Nu fandt jeg faktisk et fingertryk som kan bruges til indstøbning. Det burde virke

http://www.lavprisvvs.dk/shop/geberit-prego-fingertryk-220842p.html?RefreshCat=1&keyword=617097520&t=dbsearchProdukter
Ok. gasbeton. Her ville jeg bruge et kop-mur-bor der er lidt større end det gevindstykke der skal skrues på bagfra. Bor et par cm ind og og huk skiven ud, så du gør væggen lidt tyndere. Det kan også løses med kop-skive på en vinkelsliber, da det er nemt at slibe i gasbeton.
Dette kan med fordel gøres inden der mures op.
Annonce

Tror det er lidt svært at komme til indefra/bagfra når kassen først er monteret.

Men man kunne naturligvis bore på bagsiden af betonpladen inde man sætter den op.

Skrevet af Thomas78 på 27-02-2015 11:48

Tror det er lidt svært at komme til indefra/bagfra når kassen først er monteret.

Men man kunne naturligvis bore på bagsiden af betonpladen inde man sætter den op.

Det er jo også det jeg skriver 

 

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis