Hjælp til studieprojekt om lav-det-selv projekter

Kære lav-det-selv-folk

Vi er to studerende, som er igang med et studieprojekt om gør-det-selv i Danmark, og har i den forbindelse brug for nogle informationer fra gør-det-selv-folket. 

Derfor håber jeg meget på, at I vil bruge et par minutter på at svare på spørgsmålene i dette spørgeskema. Vi trækker lod blandt alle besvarelser om 2 fl. vin (værdi 150 kr.).

For at komme til undersøgelsen, skal man blot benytte dette link: https://da.surveymonkey.com/s/2DD8BR5

Besvarelserne er naturligvis anonyme.

På forhånd tak

Annemette og Jeppe

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af jepni på 25-02-2015 14:34

Kære lav-det-selv-folk

Vi er to studerende, som er igang med et studieprojekt om gør-det-selv i Danmark, og har i den forbindelse brug for nogle informationer fra gør-det-selv-folket. 

Derfor håber jeg meget på, at I vil bruge et par minutter på at svare på spørgsmålene i dette spørgeskema. Vi trækker lod blandt alle besvarelser om 2 fl. vin (værdi 150 kr.).

For at komme til undersøgelsen, skal man blot benytte dette link: https://da.surveymonkey.com/s/2DD8BR5

Besvarelserne er naturligvis anonyme.

På forhånd tak

Annemette og Jeppe

Jeg ville i grunden gerne besvare jeres spørgeskema, men jeg kan ikke få linket til at virke. Kan I ?? Kan det evt. skyldes, at det ikke er testet, om det virker, eller er det min computer?

 

 

 


fase
Skrevet af jepni på 25-02-2015 17:17
Hej S. Fabrin

Tak.
Det virker fint på min computer - dog er jeg nødt til at copy/paste linket. Jeg prøver lige at poste linket igen:

https://da.surveymonkey.com/s/2DD8BR5

Håber det kommer til at virke.
vh
Jeppe

Ja,nu kom det til at virke, dog kun med copy-paste. Kunne I bare lave linket klikbart i stedet for, at der skal bruges copy- paste for at komme til linket. Det gælder ikke kun i denne undersøgelse, men også andre, som foretager undersøgelser. Der var forøvrigt et punktum for meget, som jeg havde overset.

 

 

 


fase
Skrevet af S. Fabrin på 25-02-2015 22:38

Ja,nu kom det til at virke, dog kun med copy-paste. Kunne I bare lave linket klikbart i stedet for, at der skal bruges copy- paste for at komme til linket. Det gælder ikke kun i denne undersøgelse, men også andre, som foretager undersøgelser. Der var forøvrigt et punktum for meget, som jeg havde overset.

 

 

 

 

 

Et lille trik, når du skal copy-paste: Marker linket, og højreklik, så for du forskellige forslag, et af dem hedder: gå til... klik og vupti så er du der

Noget andet er at her på siden er det meget nemt at lave et link. Du markerer et ord eller sætning du vil have som link, så klikker du på det lille ikon i boksen øverst der ligner en kæde næstyderst til højre. Så indsætter du dit link i boksen og trykker ok, og vupti så er linket klikbart. 

Ved at klikke på det lille faneblad der hedder "mål" i dialogboksen, kan man bestemme om linket skal åbne i samme vindue eler et nyt vindue. 

Admin har faktisk gjort det nemt at være til  

 


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis