pladesavværk i kbh området

Hej folkens

Kender nogen et sted hvor man kan få savet sine medbragte plader ud i præcise mål. Jeg vil ikke i Silvan og Bauhaus da jeg ikke synes de saver helt præcist nok. Jeg vil lave et skuffemøbel i limtræsplade og har derfor brug for at det er 100% lige skåret ud.

 

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kør ned til dit lokale snedker værksted, så klarer de det sikkert hurtigt for dig, for lidt penge til kagekassen...
Jeps, det var også det jeg havde regnet med, men jeg kender bare ikke rigtigt noget snedkerværksted i kbh området. Og ville jo også gerne have fat i en der er til at snakke med :-)
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Jeg har god erfaring med at spænde en lige skinne på pladen så save omhyggelig med håndrundsav.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Du finder en' på din pc i dit nærområde, og tar' kontakt til han/hende og fortæller om din plan, aftaler osv.

Som elmand nævner, kan du med fordel bruge, F.eks. et langt ret brædt (retholt) eller vatterpas, spænd det på din plade med et par tvinger, sæt en nyslebet klinge i håndrundsaven, om du har en sådan?

"kør" op ad det rette stykke træ/vatterpas, med hånd-rundsaven, så er du godt på vej, lad saven skære (ikke presse) så får du et fint og ret snit. (brug evt. malertape, trykket godt til der' du har dit snit) over enderne for at mindske oprifter

Du spænder selvfølgelig dette rette stykke træ/allu på i vinkel på de/t lange snit. (selvgjort er velgjort) og er slet ikke så vanskeligt, selv om du skulle være nybegynder.

Det ved jeg naturligvis ikke noget om, men mon ikke, når du laver noget sådan, som beskrevet.

Ellers finder du en snedker/tømrer i nærheden til at klare den' for dig, er du god til at snakke for dig, finder han/hun sikkert hurtigt ud af det, er jeg overbevist om.


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også