Low fogger

Hej LDS'ere

I mit ekstra virke som dj, blandt andet til bryllupper har jeg igennem et stykke tid arbejdet lidt i og kunne tilbyde low Fog. Altså røg der ligger sig ved gulvet og giver en fantastisk effekt ift eks brudevalsen.

Men, de systemer der kan købes er enten besværlige, (en masse isterninger-vand der skal fjernes senere) eller enormt dyre.

Så har jeg overvejet istedet og bruge tøris. Men problemet her er en meget begrænset levetid og det fordamper med 15-20 procent om dagen.

Næste løsning er så og bygge et system selv. I bund og grund er low Fog egentlig bare en alm røgmaskine (i nogle tilfælde med special røg i der fordamper når det bliver over en vis temp) som kommer igennem is.

Men mange af selvbygs projekterne der ligger på youtube er store og fylder en del under transport. Skal have plads til meget udstyr så har jeg ikke plads til.

Så faldt jeg over denne

https://m.youtube.com/watch?list=UU0_GsJiQ9P2rXxxr-Fm9l3Q&annotation_id=annotation_2247534967&src_vid=ku1fBghJF84&v=MfGBbLusXQ0&feature=iv

Virker både simpel og kompakt. Hvis den da virker. Er der noget der ved hvad det rør hedder? Det må ikke være større end det han bruger da der derved vil være for meget frirum imellem flaskerne med is og røgen og så vil den ikke bliver kølet ordentligt.
Tænker også jeg vil bruge 6 flaskerne istedet for 4 og så vil jeg montere en sort affaldsæk for ender hvor jeg skærer bunden af, det vil give en mere jævn flot røg.

Mvh Brian
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis