Okay, men termostaten skal vel skilles ad før det kan lade sig gøre?
Tror også det kan være kalk, har også lagt mærke til, at de 4 forskellige indstillinger på brusehovedet, er der kun de 2 af dem om virker, altså hvor der kommer vand ud. Så det må være pga. kalkaflejringer. Jeg har læst et sted at man kan ligge brusehovedet i citronsyre. Dette kan vel så også gøres med blandingsbatteriet?