Tråden er låst

Golf 3 1.8 benzin automatic

VW, Golf III, modelårg. 1994, Benzin, GL aut., 5 døre, 12,50 km/l, 175 km/t, Blåmetal, Km 103000, Mellem, Halvkombi, Aut., 2 airbags, Pæn og velholdt Golf 3, er importeret fra syd tyskland i 2013, enkelte overfladiske pletter på karroseriet. Ingen rust under bunden. 1.8 benzin med 75 hk og automat gear. Meget få KM på tælleren. Pæn og reguler bil. Sommer og vinter hjul hvor af 2 af sommerhjulene er helt nye.

18.000 kr. Eller realistisk bud. 





 


Mvh Thomas Hansen

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej.

Ja, det lyder fristende med en fin, vel nok rustfri og velkørende importbil.

Men har du regnet på de årlige omkostninger i forhold til en moderne klasse a+.

Vi har lige været i situationen, og med et kørselsbehov på små 30.000 km/år var der slet ingen tvivl.

Vi fandt en Kia Picanto 1.25 2 år gammel til kr 79.ooo,- og er rigtig godt tilfreds.

Alene på ejerafgiften sparer vi godt 4000,- pr år i forhold til den gamle Avensis og så 8 - 9 km. længere pr liter.

mvh


 varmetossen

Hej Klaus.

Jeg kan ikke helt se hvordan din skrivelse er relevant i forhold til at jeg ønsker at sælge en bil ?
Og jeg mener enlig at din skrivelse, er upassende.

For lige at tage din bil, den er billig i grønafgift, men tallene på papiret, stemmer alligevel ikke helt med de km pr. liter den køre i virkeligheden.

De omtalte golf som jeg ønsker at sælge, har nu 23 år på bagen, hvordan ser din Kia ud om 21 år ? Jeg tvivler på at der er ret meget bil tilbage på det tidspunkt.

Så er der noget der hedder komfort, og ja jeg har haft en Kia Picanto her på matriklen, heldigvis kun for videre salg, men jeg fik dog kørt et par ture i den. Jeg ville aldrig bytte den for en golf 3, selv om der er så mange år til forskel, hold da kæft en skralle kasse, som larmer og rumstere inde i, og helt galt går det da, hvis man presser den lille motor.

Jeg vil våge den påstand at min gamle Patrol GR, har mere komfort end en ny billig billig bil. Nej tak.

P.S hvis du ikke ønsker at købe bilen jeg har til salg, så vil jeg da opfordre dig til at undlade at skrive til annoncen. Jeg har gennem årene læst mange indlæg fra dig, og har altid syntes du var fornuftig at høre på, men at skrive sådan noget vrøvl til en salgs annonce, det er for lavt.

Mvh Thomas Hansen

Hej.

Undskyld, har misforstået situationen. Jeg ved ikke med hvilken Kia du har disse skrækindjagende oplevelser, men mine udsagn gælder stadig.

mvh


 varmetossen

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis