Tråden er låst

Gammelt fotoudstyr samler

Hej

Har en MEGET stor gammel Braun elektronblitz som normalt var drevet ad en 4 volt blyakku

ved ikke om den virker mere - det er sådan en med en stor løs reflektor som anbringes på kamera og så går der et spiralkabel ned til den del med elektronikken - hvem er interesseret - kan afhentes gratis i korsør eller sendes for modtagers regning - tror at den hedder Braun Hobby 310

hilosner polobjørn


"AUTOELEKTRIKEREN"
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Polobjørn.

Jeg bliver helt nostalgisk, da jeg for år tilbage tog festfoto med sådan en blitz. Den ku næsten svide de små hår af en skaldet når der blev taget ind over bordet.

Og da jeg i forvejen er samler af 'folkets fotoudstyr' med speciale i exakta og russiske contax- og leikakopier er jeg meget interesseret.Hvis den kan leveres som da jeg købte fremkalderudstyr af dig, så betragt den som afsat, og jeg vil prøve om du kan få en flaske rødvin med hjem. Ellers kommer jeg med den senere

mvh


 varmetossen

Hej  Klaus
det er nok rigtigt det med de små hår fordi jeg mener at den har ledetal 56 ved 18 din så det er rigtig meget lys - så lige du havde været inde på "den gamle Højtaler"  den blev solgt til en samler i Odense for 350 Kr. og forsendelsespris dækket også - derfor fik du den ikke !
Kan godt køre på møllebjergvej på et tidspunkt men ved ikke hvornår det bliver da jer er involveret i rigtig mange ting for tiden - husk lige at den måske kun kan bruges til pynt - ved ikke om den virker mere !!!!
Har også en del Olympys ting men de er kun til salg ikke foræring - har både den første og den anden blits af dem der bliver styret af kameraet -  OM 4 kamera  og optikker -  vidvinkel - zoom tele - alm. tele  samt bouncegreb og org. Olympus taske - interesseret ???
Polobjørn

 

 

Hej Polobjørn.

Jeg bliver helt nostalgisk, da jeg for år tilbage tog festfoto med sådan en blitz. Den ku næsten svide de små hår af en skaldet når der blev taget ind over bordet.

Og da jeg i forvejen er samler af 'folkets fotoudstyr' med speciale i exakta og russiske contax- og leikakopier er jeg meget interesseret.Hvis den kan leveres som da jeg købte fremkalderudstyr af dig, så betragt den som afsat, og jeg vil prøve om du kan få en flaske rødvin med hjem. Ellers kommer jeg med den senere

mvh

 

 

 

 


"AUTOELEKTRIKEREN"

Hej.

Johnny & co kommer til os 28/2 så du må se om det går.

Mht. Olympus, så egentlig nej. Måske hvis det havde været et Penn halvformat eller lign.

Og museet er også mest baseret på donationer og indkøb på ferier i østlande.

mvh


 varmetossen

Hej.

Der hører næsten en historie til.

En af mine venner der også fritidsfotograferede på seriøs basis var ude at køre en mørk aften og blev generet af en med det lange lys bagfra. Så lod han ham overhale og kørte derefter op bag ham, holdt en tilsvarende blitz op i forruden, dyttede i hornet, talte til een og fyrede blitzen af.

Ondt, ja, uforsvarligt, joh, men forståeligt når man nu er bevæbnet.

mvh


 varmetossen

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis