Lg tv

Vi har et lg tv model 47 ld 750 n der er 4 år gl. som ikke funke mere, er der nogen som kende til problem at når den tændes så komme lg logo frem men efter ca 5 sekunder er der kun sort skærm og stand-by lampen står og blinker og ellers sker der ikke et dyt mere.

Fj
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Elmelund på 18-02-2015 11:45
Vi har et lg tv model 47 ld 750 n der er 4 år gl. som ikke funke mere, er der nogen som kende til problem at når den tændes så komme lg logo frem men efter ca 5 sekunder er der kun sort skærm og stand-by lampen står og blinker og ellers sker der ikke et dyt mere.

Mit første gæt vil være spændingsforsyningen. Hvad det koster, har jeg ingen anelse om.

fase
Lyder som samme problem som samsung har. Kondensatore der står af i strømforsyningen.
Det næste skridt for mig er så måske at få skitet skilt ad og så se om jeg kan måle hvad det kan være,jeg er jo ikke lige Den der smide møjet væk hvis det kan laves.

Fj

Vil nu "skyde" på at strømforsyningen er helt OK, når tv'et kan vise LG logoet.   Mennn hvad det så er, der er i udu haves der desværre ingen mening om.  

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis