ejerforeningens generalforsamling referat

Hej

Jeg har et par spørgesmål andgående ejerforeningens generalforsamling referat. Deb ejerforening jeg bor i, fungere somdådan ok. Der er dog et par ting som ikke spiller, foreningen er ikke gode til at, vedligholde hvad der er deres pligt at vedligholde og når men gør dem opmærksom på det, så skal men virkeligt kæmpe for at de laver det der er deres pligt.

Jeg har bla. fået afvide at der er nogen ting som jeg selv skal netale for, selv om det er ders pligt at søger for at vedligholde det. Jeg er i den andledningen igang med at sætte mig inde i lov og regler inden jeg gør mere. Detsvær kan det godt se ud til at jeg skal have hyret en advokat til at hjælpe mig, selv om jeg synes at dette godt kunne ungåes.

Mit spørgesmål er:

Har jeg som ejer ret til at se general forsamlings referreter, som er afholdt inden jeg flyttede ind? Jeg kunne godt tænkte mig og se dem for at danne mig en overblik over hvad der er vedtaget osv.

Jeg har fundet ud af at de for nogen år siden besluttede sig for at isolere imellem kælder ig stuelejhlighedder. Jeg synes at der er meget koldt og utæt i min lejlighed, derfor har jeg været i tvilv om hvor vidt der nu var isoleret eller ej.

Jeg har haft en proff ud og se på det. Sagen er at der er isoleret under alle de andres opholds sture, men der er imodsætning til de andre lejligheder isoleret under min køkken og ikke opholds stue. Grundet til det er, at lige min lejlighed har stue modsat side af hvad alle de andre har. Den anden ting er, at der kun er havl del af under min køkken gulv som er isoleret.

Jeg vil gerne se i generalforsamling referatet for at se hvad der helt konkret blev besluttet.

 

Har jeg krav på at se disse referater eller hvordan hænger det sammen?

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du prøvet at kontakte dem du købte af, måske de har referaterne liggende.
Går ud fra du har læst foreningens love og regler, der burde jo stå hvad du har ret til.

Selvfølig har du ret til at se de referater, da de beslutninger foreningen har taget før dit ejerskab stadig gælder for din lejlighed. Alt andet er da galmatias. 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Hej tak.

Så kan jeg med god samvittighed kontakte vores administrator. De er nemlig lidt tunge at danse med, hvis jeg har ret til at se dem så skal de jo sende dem.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis