Indvendig beklædning

Hej,

Er der nogen som har en god ide til at gøre båden lidt pænere indvendig ? Vi er et par gutter som har en LM22, som mest af alt bliver brugt til dagsture og lidt weekendture. Vi går ikke voldsomt meget op i det indvendige, men vil dog gerne "shine" beklædningen lidt op (det er den originale vinyl/plastik beklædning fra 1978)

Mit spørgsmål er nu, om man kan male ovenpå denne beklædning, eller på anden måde nemt og billigt gøre det pænere.

På forhånd tak

/Sigurd

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Hvis båden er beklædt med det vi her i Rudkøbing kalder for "soflæsk", og det lyder det til på jeres beskrivelse. Så kan I sagtens male det, køb en god plastikmaling fra et anerkendt fabrikat. Resultatet bliver rigtig fint, men brug pensel, da en malerulle kan have svært ved at komme ned i ujævnhederne og så sprøjter den også, når man ruller.

Jeg taler af erfaring, først malede en af mine venner sin båd indvendigt, efter et par år prøvede jeg så (jeg ville lige se hvor længe kammeraten´s maleri holdt) og det er nu 4 år siden og det ser stadig ud som nyt.

Bare på med vanten og god fornøjelse

Mvh Finn
Hej
jeg havde ikke set at du var fra Nørre Sundby. Jeg har boet i Aalborg i 15 år og arbejdet som maskinmester i en del år på det nu hedengangne slagteri i Nørre Sundby.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også