Luftmængde måler

Jeg har en Wartburg 353W 1987

Jeg har overtaget en Wartburg og har et problem.

Der sidder en luftmængde måler eller en elektronisk dims. Hvor der skulle være tilsluttet nogle ledninger og slange forbindelser. Ledninger går bla. hen til et ur med farvede lys indikeringer. Det ser også ud som om at der skal tilslutes nole slanger til enheden.

Er der nogle som kan hjælpe mig.

Se vedhæftede filer.

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kan det være en vakuumpumpe til bremseforstærkeren.

2takterne laver ikke meget vakuum .
Nej !
Jeg ved ikke om den skal tilsluttes som mellemled til feks. indsugning.
På tysk hedder den Durchflussmengengeber. Jeg har forhørt mig til mange sider.feks. trabantklubben.dk -Selvom der er mange Wartburg medlemmer har jeg ikke kunnet finde en der har et konkredt svar på dette.Mit spørgsmål er bare at den er født med den. Så det skulle bare være let at åbne motorhjelmen og kigge. Mens jeg skriver dette er der måske en løsning.
Hvis den kommer skriver jeg tilbage.

Her

Er der ikke 2 slangestutse på den giver ??

polobjørn


"AUTOELEKTRIKEREN"
Hej PB
Der er egentlig 4 studser. Hvor de to er i et sluttet system via en slange. Så er der 2 frie studser tilbage.
Se den vedhæftede fil. Samt el kontaktpunkter til uret med lysdioder på instrument panelet.
Jeg ved at den måler forbruget og at den fungerer som energi måler.
Tror at polobjørn 'nailed it'.
Her er en side med dokumenter til download. Din 'dims' finder du nok under overskriften "Kraftstoffmomentanverbrauchsanzeige".

http://www.wartburgpeter.de/hp_download.htm

MvH,

Bent.
Tak for linket. Jeg har før været på Peters side.Men der må da være en Wartburg 353 ejer der kan tage et billede af denne del.!!
Men tak for hjælpen.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis