Nye arbejdssko

Hej Forum

Jeg søger et par gode sikkerhedssko. Er der nogle der har erfaringer?? Jeg skal til at renovere derhjemme, så det er kun til "fritidsbrug", men derfor skal de stadig være sikrer.

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Velkommen her på LDS når du skal til at renovere er du velkommen med spørgsmål. Lige med sko er det uhyre svært at give et konkret svar. Du skal købe dem som passer dig bedst, både til foden og finanserne. Alle sikkerhedssko er godkendte og i orden til alt brug incl. fritidsarbejde.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Ja, det er et af de spørgsmål der er vanskelige, for smag er jo forskellig.

Jeg har tidligere brugt sko fra Brynje og været godt tilfreds, men de sidste par jeg har købt er fra Maskot og de er da udemærkede til mit hjemmebrug, men hvis jeg skulle gå i dem en hel dag, tror jeg de røg ud.

Så mit råd er at du skal besøge et byggemarked, gerne et der har en håndværker afdeling, så du kan prøve skoene, og gerne flere forskellige typer.  


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Personligt foretrækker jeg HKS G3 skoene, fordi de er så bløde at gå i.

Men flere har efterhånden nogle modeller der næsten føles som alm. sko, og ikke tunge klodsede stiv sikkerhedssko.

På mingl. arbejds plad fik vi Brynje sikkerheds sko udleveret, de var lete og rigtig gode synes jeg.

 


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.

Jeg har et par af de billige fra Onkel harald, dog som støvler, da jeg skulle bruge noget til at gå i haven med.

De er efter prisen sådan set fine nok, jeg købte dem et nummer for store, og lagde en tyk uld sål i.

De ville ikke gå hvis jeg skulle gå i dem i mere end et par timer, men til at gå ud og skovle sne eller grave et enkelt hul med er de ganske fine 


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis