Citroen Pissaco 1,8 i årg. 91

Hej alle. For ca. 4 mdr. siden fik jeg skiftet bagbroen på vores Citroën. Broen købte jeg ved Tørring Auto Lager som jeg ellers har rigtig gode erfaringer med. Broen blev derefter skiftet ved uautoriseret mekanikker. Broen købt med 1/2 års garanti. Ret hurtigt efter montering opstod der en meget høj klonk lyd fra højre side af broen, når man kører op over den mindste forhøjning. Problemet er kun i højre side. Jeg Har ikke kontaktet ophuggeren på garantien, da udskiftning jo vil indebærer en yderligere mekanikker regning. Jeg er også sikker på, at han solgte den i god tro. Er der en, der ved, hvad problemet er og, om det evt. Kan laves uden udskiftning af broen?

Ligeledes er der opstået klonk lyde ved begge forhjul særligt ved kørsel over humbler eller lign. Er der en, der ved noget om dette. Og nej ønsker ikke problemer med ophuggeren, ny bil osv

Med venlig hilsen
Karsten

Karsten
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har lige oplevet samme problem. Lyden kom primært ved kørsel op til 60 km/t . Det viste sig at hjulene ikke var skruet ordenltigt på. Efterspænd hjulene og se om det hjælper. Jeg tror desværre der er mange mekanikere der tjener boksen på at spænde 6 møtriker!

Danmarks største forhandler af LED Pærer
Tænk grønt med LED fra LED-Kongen.dk

LED G9 LED GU10 LED E27
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis