Bosch sgu69t12 opvasker, for lidt vand, slubrer

Hello there

Har en Bosch sgu69t12sk der starter med at slubre når den sættes igang, kører programmerne igennem, men med alt for lidt vand ser det ud til.

Mht. slubren, jeg har tjekket afløbsslangen som er pinlig ren, der kommer vand til synes bare ikke det er nok - hvis jeg spæder op køres den del af programmet fint.

Vaskeresultat ikke prangende, tørring god nok på tallerkner o.l. men som altid duer det ikke på plastdele.

Nogen ideer?


EOJ
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

det er et meget kendt problem med denne maskine, det lader til at være et problem med vandindtaget - ser vi ofte.

Tjek aquastop (tilgangsslangen/vandtryk) eller det store vandkammer, som sidder på siden af maskinen, dette kan muligvis være stoppet til..kan også være niveaukontrollen der sidder nedeunder vandkammeret, som er tilstoppet..

Vi sælger mange af disse vandkamre på www.reservedele.nu til Bosch, fordi de er stoppet til..så tjek lige det 

 


www.reservedele.nu

Til Sara fra reservedel.nu

Tusind tak for hjælpen, da jeg kunne slippe for køre/vente fik jeg fat i delen jeg skulle bruge lokalt en anelse dyrere, men sparede en dag og/eller ca. 200 km kørsel, sorry.

Du havde ret, det var trykkammereret og det var til at finde ud af selvom man skal holde tungen lige i munden.


EOJ
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis