afvoksning

Hej.

Jeg vil lige høre om der er nogen der et godt råd til hvordan jeg får afvokset min bil? Kom hjem den anden dag og så havde sønnen været så sød og vasket bilen, men med voksshampoo, noget jeg ellers aldrig bruger.

Mvh. og på forhånd tak.

 


KB
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Går det ikke i sig selv når den har været vasket en 10 gange i alm. vaskehal.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Jo måske, det håber jeg på. for lige nu ligger der bare vandperler over hele bilen og vil ikke tørre, og når de engang tørre så kommer der bare skjolder over det hele, og det ser ikke så pænt ud :/
Må bare se at få den vasket nogle flere gange.
Alternativt har jeg set man kan få noget akalisk afrensning til at hælde i en højtryksrenser, men det er sikkert heller ikk billigt :/

KB
En bil skal da ha vandperler da voksen beskytter lakken mod skidt og fugt. Jeg bruger kun voksshampoo og polere minst min bil 4 gange om året med voks for at lakken holder sig fin.

Fair nok Nomade, men jeg syntes det noget skrammel!

 


KB
Skrevet af Kent71 på 14-02-2015 22:07

Fair nok Nomade, men jeg syntes det noget skrammel!

Hvad gør at du syntes at det er noget skrammel? Vox holder lakken som ny og søger for at solen ikke falmer lakken. Min bil er 26 år og står som ny da jeg polere den i vox og vasker den med  sæbe hvor der er vox i.

 

 

 

 

Ja og der kommer da kun dråber fra vandhanevand hvor der er kalk i, voks er da en nødvendighed hvis man kan lide og holde bil.

Men skal du have det af kan der vaskes med alm opvaskemiddel, det er voks ikke så modstandsdygtigt overfor og det skader ikke bilen

 Mvh Henrik

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis