Powermax Pro problem

Hej jeg har lige købt en powermax Pro alarm, og har lidt problemer med den.

Efter jeg programmeret alle enhederne til den, og alt ser fint ud.
Så går der lidt tid og den viser problem symbolet! Der er flere magnetkontakter som viser problem, men kan ikke se hvad problemet er.
Den skriver både ved åben og ved sabotage og de har alle fået nyt batteri så ingen af de 3 ting er problemet.

Går jeg ind og ændre noget i montørmenuen sletter den problemerne, men de kommer så igen løbende efter et par minutter (en efter en). Så alarmen kommer med problem bib hele tiden.

Nogen der har været ude for det, eller har nogle gode råd?
Hej jeg har lige købt en powermax Pro alarm, og... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

De problemer jeg har haft har udelukkende været produkt fejl.

Lidt tankevækkende at begge Power Max Pro central enheder har haft deres eget liv - siger lidt om kvaliteten, selv om produktet går for at være i den bedre ende. Så fremover vil man nok være lidt skeptisk mht. om kvaliteten følger prisen.

Og som tidligere skrevet synes jeg at det har været dyre lærepenge mht. den alarm og drøn ærgerligt.

Vil i samme omgang også sige at jeg kender nogle som ikke har haft problemer med hverken Power Master eller Power Max Pro.

Må prøve - efter at jeg har slikket sår at at få min bedre halvdel til at smide 5-10 k een gang til på et alarm system.

Må hellere prøve et andet fabrikat og sælger😉

Har set en på Homealarm - hedder Homesecure og kan de funktioner jeg har brug for og bedst af alt - koster ikke det samme som Power Mac Pro og kan kun virke bedre end de mandags modeller jeg fik😉

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis