Billedoverførsel

Hej med jer

Min pc kører Windows 7. Jeg har fotoprogram Picassa 3, og skal have lagt en del billeder herfra over på en USB enhed/stick. Hvordan gør jeg dette?, jeg kan simpelthen ikke finde ud af det. Er det mig der er ved at blive for gammel, eller er der nogen, der kan forklare mig, hvordan jeg gør. På forhånd 1000 tak

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ville bruge 'Windows Explorer' (kan ikke lige komme i tanke om hvad det hedder på Dansk) til at kopiere med.
Markér de billeder du vil kopiere (højreklik, kopier) og gå til din USB enhed og sæt billederne ind (højreklil, sæt ind)

Dine billeder ligger formodentlig i den folder der hedder "billeder" i "Mine Dokomenter"

Jeg åbner 2 sider samtidig på skærmen, ved hjælp af stifinder. De bliver så minimeret så jeg kan se dem begge. DEn ene med mappen "Billeder" og den anden med USB . Så trækker jeg over ved hjælp af musen.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)

Tak for jeres hjælp, men fandt ud af, jeg kunne downloade vejledning specielt til Picasa 3, dette gjorde jeg, måtte kæmpe noget, men har nu fået lagt billeder ind

Kan man ikke gemme billederne på skrivebordet fra picasa programmet og så overfører?

http://lavprisvvs.dk - min arbejdsplads
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis