Katte - byg selv gruppe på facebook

Den nye "Katte - byg selv gruppe"  er for dig, som vil gøre det selv eller bare leder efter inspiration. Her er massere af gode, sjove & spændende ideer, til alt hvad der har med katte at gøre. Der er mapper mad katte tattoos, løbegårde, indretning af hjemmet til kattenes fordel, m.m. og en gruppe hvor en god tone, råd og en hjælpende pote gives med glæde. Kig ind og se hvad du kan få af inspiration til at gøre tilværelsen endnu bedre for dine katte

https://www.facebook.com/groups/1441583192798815/

 

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej.

Det er ikke så indviklet.

Byg en trefod med grene der stikker op foroven af hyldegrene.

Det er noget kattene elsker at fare rundt i og op og ned af. Så er killingerne beskæftiget.

Og det skal være hyld. Det er de helt vilde med.

mvh


 varmetossen

Hej.

Nåh ja, det kan du sige, men jeg lever ikke af at sælge hyldegrene - endnu.

Og jeg tog det bare som et lidt sekterisk indlæg, da jeg kender en del hardcore kattemennesker og ved hvad de kan finde på, og ville bare  finde jorden igen.

mvh


 varmetossen

Jo jeg ved da godt at der er dem der nærmest er totalt extreme med tilbehør til deres kæledyr

Og det skal helst koste spidsen af en jetjager, jeg tror nu dyrene er ret ligeglade !

Havde faktisk en dame der i fuldt alvor ville have at jeg skull sy benklæder jakke og en hat i sort lak til hendes lille han Yorkshire, det stakkels dyr blev helt stivbenet og kunne knapt gå med den mundering.

 Min hundehvalp er total tosset med et gammelt lagen som jeg slog knuder på, det er nu delt op i adskellige stumper, som hun tonser rundt med medens hun knurre, hun kommer og stikker en las op til mig som jeg så skal holde, så rusker og knurre hun helt vildt og det blver mere vildt hvis stoffet begynder at revne

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis