blitzkrieg

Følg tråden
tomn146
tomn146
Postnr: 9640
tomn146 tomn146

er i dag blevet kontaktetr per brev af der polizei som siger at jeg har kørt for stærkt ( 128 hvor man kun må køre 100 )

de skriver ikke hvad bøden er på ??

eller hvad der sker hvis ikke jeg svarer ??

kørte i en lejet bil og det er meget svært at se at det er mig på billedet !!

hvad ville i gøre ?? 

Barrus
Barrus
Bruger slettet
Barrus Barrus
Betal dog DIN bøde.
Dem der har lejet ud til dig vil alligevel sende den videre til dig.
Du erkender her, at du har kørt for stærkt, så hvad er problemet?
Lykkelig kvinde, gift med en træmand :-)
Håndværkeren
Håndværkeren
Postnr: 0000
Håndværkeren Håndværkeren

Jeg kan altså ikke se at spørgeren erkender at han har kørt for stærkt, men problemet er nok at han har lejet en bil som han har kørt for stærkt i, og politiet kan så via udlejeren se at det er ham der på det tidspunkt kørte i den.

Hvis det er det Tyske polizei du er blevet taget af, sker der nok ikke meget mere, da de skal forlange bøden betalt på stedet så vidt jeg ved. Men det kan tænkes at der kommer et bøde forelæg fra det Danske politi, og så er det om at betale ved kasse et.

tomn146
tomn146
Postnr: 9640
tomn146 tomn146 Trådstarter
problemet er at jeg ikke ved hvor stor bøden er !
Håndværkeren
Håndværkeren

Det får du sikkert at vide på et tidspunkt, det virker dog lidt underligt at du ikke har fået den sammen med det du allerede har modtaget. Er du sikker på at det er et ægte brev fra politiet, der bliver efter hånden svindlet med alt. Du kunne jo henvende dig på politistationen og høre om det er noget de kender til !

Sniffer
Sniffer
Postnr: 4440
Sniffer Sniffer

Alene det, at du er blevet kontaktet betyder jo, at de allerede ved du har kørt i bilen og bødens størrelse oplyses først når du  erkender, de sender trods alt ikke bøder til folk bare sådan lige.

Uha - har vist fået en enkelt og en som en anden skulle batale, så ved hvordan de gør det.

Sniffer  
S. fabrin
S. fabrin
Postnr: 4400
S. fabrin S. fabrin
Skrevet af tomn146 på 05-02-2015 17:08

er i dag blevet kontaktetr per brev af der polizei som siger at jeg har kørt for stærkt ( 128 hvor man kun må køre 100 )

de skriver ikke hvad bøden er på ??

eller hvad der sker hvis ikke jeg svarer ??

kørte i en lejet bil og det er meget svært at se at det er mig på billedet !!

hvad ville i gøre ?? 

Hvis der ikke er et krav om besvarelse af henvendelsen, så betragt det som en oplysning, og det er så det.

fase
GardenGirl
GardenGirl
Bruger slettet
GardenGirl GardenGirl
Hvis det er i DK, så "bør" bøden være 1000,- (jeg skriver i anførsel, fordi jeg slet ikke er enig i, hvad og hvor der gives bøder for/i...
Jeg er enig med @fabrin - afvent.. gør ingenting, før du bliver tvunget til det...
GardenGirl
GardenGirl
Bruger slettet
GardenGirl GardenGirl
Undskyld - der skulle vist have stået 1500,- (kan ikke redigere indlægget... den venter, venter, venter.... gaaaaaaaab)
S. fabrin
S. fabrin
S. fabrin S. fabrin
Skrevet af GardenGirl på 05-02-2015 19:42
Undskyld - der skulle vist have stået 1500,- (kan ikke redigere indlægget... den venter, venter, venter.... gaaaaaaaab)

Ja ja sådan en computer har jeg også (en gang imellem). Lav dog noget kaffe, tør støv af, hvis ventetiden er så lang.

fase
MogensR
MogensR
Postnr: 9000
MogensR MogensR
De har nogle latterlig lave bøder i Tyskland.
F.eks. Koster det kun op til 35 euro at køre 20 km/t for stærkt.

Så du kommer nok højest af med 500 kr.
GardenGirl
GardenGirl
Bruger slettet
GardenGirl GardenGirl
@Fabrin
- begynde at tørre støv af???
... så kan man jo se, hvor man er kommet til :-(

Kaffe - ja, to ske nescafe i koppen - 5 sec. under kogehanen.. så er der kaffe... :-)
Håndværkeren
Håndværkeren
Skrevet af GardenGirl på 05-02-2015 20:06
@Fabrin

Kaffe - ja, to ske nescafe i koppen - 5 sec. under kogehanen.. så er der kaffe... :-)

Tørre støv af, hvorfor dog det, det ligger da ikke i vejen

Nescafé   det kan du da ikke mene er kaffe

S. fabrin
S. fabrin
S. fabrin S. fabrin

Skrevet af S. fabrin på 05-02-2015 20:31

Skrevet af Håndværkeren på 05-02-2015 20:18
Skrevet af GardenGirl på 05-02-2015 20:06
@Fabrin

Tørre støv af, hvorfor dog det, det ligger da ikke i vejen

Nescafé   det kan du da ikke mene er kaffe

Fidusen med at tørre støv af er at det kan ses, hvor langt man kommer (så langson er min computer nu heller ikke).

Nescafe, jeg har en god Moccamaster (ren reklame ), den bruger jeg.

"Håndværker", støv kan hænge i en honningmad og er laget tykt nok gør det ingen skade i printeren ,(hvem andre end dig kunne finde på at lægge en honningmad på printeren, en honningmad til 750 kr.) men smagen. Undskyld trådstarter, men tråden har fået en drejning .

fase
GardenGirl
GardenGirl
Bruger slettet
GardenGirl GardenGirl
Jo, hvis man virkelig er kaffetrængende - og firmakaffemaskinen, der brygger hurtigt, med supervarmt vand - står på firmaet.. og jeg, for en gangs skyld er hjemme, for at prøve, at holde fri.... så er Neskaffe - (Gold - ikke andre - og dobbelt dosering).. Ganske ok..
Ellers er det en god the (nemt, når man har kogehane (burde vær et krav, til ethvert hjem) - gerne en Taiwanesisk , der ligger og trækker, og man blot fylder mere vand på i thermokanden i løbet af dagen..(ved ikke mærket - jeg får den dernede fra, fra nogle venner)
Eller det supergode alternativ - en god rødvin - så er ventetid jo ok.. ;-)
(støv kan faktisk blive så stort, at det ligger i vejen ;-))
Håndværkeren
Håndværkeren

Ja støv kan blive tykt, min svigerinde, spurgte på et tidspunkt om jeg ville til at dyrke karse på mine reoler

Vil du være med? Log ind for at svare.

Lignende indlæg

1. Kaffe
    Lav-Mad/drikke
  2. den svære :P
    Lav-Bil
  3. Sulawesi kaffe
    Lav-Mad/drikke
  4. win 8 tak for kaffe
    Lav-Computer
  5. Lav energi BR 2020??
    Lav-Hus